У статті я постараюсь дати 14 порад, які дозволять зробити спільноту вашої компанії правильною з точки зору створення та оформлення, живою і унікальною.
Використовуючи ці прості поради по веденню вашої групи чи спільноти, ви з легкістю залучатимете нових підписників та дасте мотивацію користувачам та підписникам бути активнішими у вашій спільноті.
14 порад для керівника спільноти
1. Будьте справжніми. Зацікавити користувача новою групою не так вже й просто - для цього потрібно бути дійсно унікальною спільнотою, розміщувати цікаві пости і найголовніше - не бути фальшивим (мені здається, легко відчути, коли вам щось дуже хочуть продати).
2. Визначте цілі вашого пабліку. Ви ж пам'ятаєте, для чого ви залучаєте людей? Адже «створити спільноту в соц. мережах, тому що у всіх є» - це погана бізнес мета.
3. Розробіть контент-стратегію для ведення пабліку. Стратегія повинна обов'язково виконувати поставлені перед групою завдання: якщо це спільнота створена для залучення користувачів і підвищення лояльності підписників, то більше уваги потрібно приділяти спілкуванню з ними.
4. Створювати інформаційні приводи в групі потрібно таким чином, щоб на них захотілося відреагувати дією - поставити «лайк», поділитися з друзями або залишити коментар.
5. Показуйте користувачам, що вам по-справжньому важливо, що вони написали в групі, якій залишили відгук або поставили запитання. Спробуйте зробити рейтинг відгуків і публікувати його раз на місяць з вдячністю і заохоченням «лідерів». Будь-які навіть самі незначні заохочення підписників за «дії» в пабліку гратимуть на вашу користь у довгостроковій перспективі.
6. Дайте можливість вашим користувачам спілкуватися, створювати актуальні теми в розділі «Обговорення». Відповідайте на звернення, коментуйте, проявляйте участь.
7. При появі негативу будьте ввічливі і постарайтеся змінити думку користувача. Оперуйте достовірними і перевіреними фактами. Але якщо користувач прав - визнайте це публічно, подякуйте за такий відгук і увагу до теми. Це буде ще одним плюсом на вашу користь.
8. Намагайтеся «зачепити за живе». Грати на почуттях і емоціях підписників, можливо, не самий чесний спосіб, але в соціальних мережах це буде працювати. Розміщуючи черговий пост в групі, спробуйте «зачепити за живе», напишіть фразу, на яку напевно відреагує ваша цільова аудиторія.
9. Зробіть групу «затишною» для відвідин - користувач повинен захотіти залишитися в групі. Не шкодуйте часу на оформлення постів. Якщо є можливість, розробіть фірмовий стиль для оформлення пабліку, меню і основних розділів групи. Якщо такої можливості немає, то мінімальне оформлення вже буде великим плюсом. Це може бути графічне оформлення зображень, які розміщуєте в групі, з постійною підписом (назва групи, компанії та ін) і рамкою з використанням фірмових кольорів.
Дотримуйтеся одного стилю оформлення - це дасть можливість користувачам звикнути до вас, і буде хоч не значним, але все-таки плюсом до підвищення лояльності.
10. Правильно анонсуйте товар. Розміщуючи інформацію з описом товару, дайте користувачеві можливість дізнатися про всі подробиці - опис, вартість та іншу додаткову інформацію. Прикріплюйте посилання на сторінку товару у вашому інтернет-магазині. Таким чином, ви значно полегшите не тільки пошук вподобаного товару, але і збільшите ймовірність покупки.
Перевіряйте на собі і своїх знайомих, що може зацікавити користувача крім наданої інформації, і випередите його - надайте все можливе, з чим він може захотіти ознайомитися. Але, не будьте занадто нав'язливі. Пам'ятайте, що соціальні мережі споконвічно не орієнтовані для продажів.
11. Набагато більше «Лайків» будуть збирати не скопійовані чужі текстові пости, а ваші тексти. Крім елементарної поваги до ваших читачів, це говорить про те, що ви приділяєте час для донесення і подачі інформації.
12. Складання стратегії для ведення групи вимагає аналізу типів контенту, які планується розміщувати. Визначте для себе, якими будуть ваші пости для продажу, якими будуть розважальні, а що ви плануєте розміщувати для інформування ваших підписників. Яка буде частота того чи іншого типу контенту, щоб користувач не засумував і не відписався від спільноти.
13. Як можна частіше дивуйте підписників цікавими рішеннями в оформленні або поданні матеріалів. Реакція підписників приємно вас здивує. Навіть сама непоказна картинка, але з оригінальним підписом може зібрати велику кількість активностей з боку читачів. Пробуйте і аналізуйте, що буде цікавим для читачів саме вашого пабліку.
14. Розроблена стратегія і визначення контенту для пабліку не є гарантією того, що пророблена робота буде ефективною. Щоб точно розуміти, чи в правильному ви напрямку рухаєтеся, визначите для себе, за якими показниками ефективності (KPI) буде оцінюватися ведення групи. Явними KPI, звичайно ж, будуть активності користувачів (коментарі, перепис, «лайки») і кількість підписників. Але ставлячи перед спільнотою в соціальній мережі конкретні цілі, вам доведеться відстежувати ефективність виконаної роботи за такими ж конкретними показниками.
Джерело статті: http://freshit.net/blog/internet-marketing/14-sovetov-po-vedeniyu-gruppy-v-socialnyx-setyax/
Використовуючи ці прості поради по веденню вашої групи чи спільноти, ви з легкістю залучатимете нових підписників та дасте мотивацію користувачам та підписникам бути активнішими у вашій спільноті.
14 порад для керівника спільноти
1. Будьте справжніми. Зацікавити користувача новою групою не так вже й просто - для цього потрібно бути дійсно унікальною спільнотою, розміщувати цікаві пости і найголовніше - не бути фальшивим (мені здається, легко відчути, коли вам щось дуже хочуть продати).
2. Визначте цілі вашого пабліку. Ви ж пам'ятаєте, для чого ви залучаєте людей? Адже «створити спільноту в соц. мережах, тому що у всіх є» - це погана бізнес мета.
3. Розробіть контент-стратегію для ведення пабліку. Стратегія повинна обов'язково виконувати поставлені перед групою завдання: якщо це спільнота створена для залучення користувачів і підвищення лояльності підписників, то більше уваги потрібно приділяти спілкуванню з ними.
4. Створювати інформаційні приводи в групі потрібно таким чином, щоб на них захотілося відреагувати дією - поставити «лайк», поділитися з друзями або залишити коментар.
5. Показуйте користувачам, що вам по-справжньому важливо, що вони написали в групі, якій залишили відгук або поставили запитання. Спробуйте зробити рейтинг відгуків і публікувати його раз на місяць з вдячністю і заохоченням «лідерів». Будь-які навіть самі незначні заохочення підписників за «дії» в пабліку гратимуть на вашу користь у довгостроковій перспективі.
6. Дайте можливість вашим користувачам спілкуватися, створювати актуальні теми в розділі «Обговорення». Відповідайте на звернення, коментуйте, проявляйте участь.
7. При появі негативу будьте ввічливі і постарайтеся змінити думку користувача. Оперуйте достовірними і перевіреними фактами. Але якщо користувач прав - визнайте це публічно, подякуйте за такий відгук і увагу до теми. Це буде ще одним плюсом на вашу користь.
8. Намагайтеся «зачепити за живе». Грати на почуттях і емоціях підписників, можливо, не самий чесний спосіб, але в соціальних мережах це буде працювати. Розміщуючи черговий пост в групі, спробуйте «зачепити за живе», напишіть фразу, на яку напевно відреагує ваша цільова аудиторія.
9. Зробіть групу «затишною» для відвідин - користувач повинен захотіти залишитися в групі. Не шкодуйте часу на оформлення постів. Якщо є можливість, розробіть фірмовий стиль для оформлення пабліку, меню і основних розділів групи. Якщо такої можливості немає, то мінімальне оформлення вже буде великим плюсом. Це може бути графічне оформлення зображень, які розміщуєте в групі, з постійною підписом (назва групи, компанії та ін) і рамкою з використанням фірмових кольорів.
Дотримуйтеся одного стилю оформлення - це дасть можливість користувачам звикнути до вас, і буде хоч не значним, але все-таки плюсом до підвищення лояльності.
10. Правильно анонсуйте товар. Розміщуючи інформацію з описом товару, дайте користувачеві можливість дізнатися про всі подробиці - опис, вартість та іншу додаткову інформацію. Прикріплюйте посилання на сторінку товару у вашому інтернет-магазині. Таким чином, ви значно полегшите не тільки пошук вподобаного товару, але і збільшите ймовірність покупки.
Перевіряйте на собі і своїх знайомих, що може зацікавити користувача крім наданої інформації, і випередите його - надайте все можливе, з чим він може захотіти ознайомитися. Але, не будьте занадто нав'язливі. Пам'ятайте, що соціальні мережі споконвічно не орієнтовані для продажів.
11. Набагато більше «Лайків» будуть збирати не скопійовані чужі текстові пости, а ваші тексти. Крім елементарної поваги до ваших читачів, це говорить про те, що ви приділяєте час для донесення і подачі інформації.
12. Складання стратегії для ведення групи вимагає аналізу типів контенту, які планується розміщувати. Визначте для себе, якими будуть ваші пости для продажу, якими будуть розважальні, а що ви плануєте розміщувати для інформування ваших підписників. Яка буде частота того чи іншого типу контенту, щоб користувач не засумував і не відписався від спільноти.
13. Як можна частіше дивуйте підписників цікавими рішеннями в оформленні або поданні матеріалів. Реакція підписників приємно вас здивує. Навіть сама непоказна картинка, але з оригінальним підписом може зібрати велику кількість активностей з боку читачів. Пробуйте і аналізуйте, що буде цікавим для читачів саме вашого пабліку.
14. Розроблена стратегія і визначення контенту для пабліку не є гарантією того, що пророблена робота буде ефективною. Щоб точно розуміти, чи в правильному ви напрямку рухаєтеся, визначите для себе, за якими показниками ефективності (KPI) буде оцінюватися ведення групи. Явними KPI, звичайно ж, будуть активності користувачів (коментарі, перепис, «лайки») і кількість підписників. Але ставлячи перед спільнотою в соціальній мережі конкретні цілі, вам доведеться відстежувати ефективність виконаної роботи за такими ж конкретними показниками.
Джерело статті: http://freshit.net/blog/internet-marketing/14-sovetov-po-vedeniyu-gruppy-v-socialnyx-setyax/
Комментариев нет:
Отправить комментарий