Цікавий фотопост на стіні спільноти або вашого пабліку - це хороший інструмент спілкування з підписниками. Візуалізація інформації, яку потрібно донести до користувача, сприймається набагато швидше, ніж будь-який текст. Користувач звертає увагу на пост в стрічці новин менше секунди, а якщо він цікавий візуально і буде вирізнятись серед інших новин, то це дасть змогу зосередити увагу підписників саме на вашій публікації.
Щоб вибрати фото чи зображення, яке буде використане в пості, потрібно насамперед визначитись з призначенням такого повідомлення:
Щоб вибрати фото чи зображення, яке буде використане в пості, потрібно насамперед визначитись з призначенням такого повідомлення:
- залучення додаткового трафіку на сайт або блог компанії з публікацією певної інформації;
- залучення нових підписників та учасників спільноти;
- рекламування бренду компанії;
- утримання зацікавленості пабліком серед учасників спільноти.
Коли ми визначились з функцією посту, перейдемо до втбору необхідних фото чи зображень і виконаємо певні оформлення.
7 простих порад для підбору та оформлення фотопосту
1. Емоційне забарвлення.
Будь-які спонукання до дій підписників відбуваються у зв'язку з появою емоцій після прочитання поста. Тому, чим емоційнішим буде зображення, тим більша буде реакція підписників і читачів.
Але необхідно знати межу або "гарячу точку" емоційного сприйняття читачів, щоб замість збільшення клікабельності і лайків не зіпсувати напрацьовану репутацію спільноти і не відвернути від себе постійних читачів.
2. Простота змісту.
Швидкість прийняття рішення підписниками, чи реагувати на пост чи ні, залежить від простоти сприйняття інформації.
Якщо ви хочете донести характеристики товару чи продукції, намагайтесь підібрати фото з мінімальною кількістю лишніх деталей і вузькою кольоровою гамою.
3. Послідовність.
Якщо ви використовуєте в пості кілька фото, то спробуйте вибудувати певну послідовність або сценарій для перегляду зображень: "було" - "зараз" - "можливо буде!?". В таких випадках часто використовують комікси або віртуальні персонажі.
4. Асоціативні фото.
Виходьте за межі стандартів. Шукайте цікаві візуальні асоціації для ваших тематичних постів. Покажіть візуальний ефект від використання пропонованих товарів чи послуг компанії.
Наприклад, якщо ви рекламуєте овочерізку, доцільно використати фото гарного блюда з салатом пропагуючи разом з тим здорове харчування і функціональні можливості пристрою, ніж суху картинку з зображенням комбайна. Його дизайнерські риси будуть менше цікавити справжніх домогосподарок. Якщо ж ви рекламуєте косметичні засоби, то фото щасливого споживача буде в самий раз.
5. Брендування постів.
Розміщуйте на свої фото логотип компанії (спільноти), адресу спільноти в мережі.
В такому випадку ви зможете спрямувати додаткових підписників на сторінку вашої спільноти через перепости інших користувачів. Також це працюватиме на подальшу впізнаваність вашої компанії чи проекту.
6. Активні посилання.
Прикріплюйте описову частину з посиланнями на веб-ресурси компанії. Щоб змусити користувача перейти за посиланням під фото, викладіть вступну частину із продовженням на веб-ресурсі.
7. Текст на фото.
Використовуйте мінімум слів. Короткі словосполучення, які можуть підкреслити зміст фото будуть набагато кориснішими, ніж цілі речення.
А як вам вдається робити цікаві фотопости? Діліться своїм досвідом у коментарях.
1. Емоційне забарвлення.
Будь-які спонукання до дій підписників відбуваються у зв'язку з появою емоцій після прочитання поста. Тому, чим емоційнішим буде зображення, тим більша буде реакція підписників і читачів.
Але необхідно знати межу або "гарячу точку" емоційного сприйняття читачів, щоб замість збільшення клікабельності і лайків не зіпсувати напрацьовану репутацію спільноти і не відвернути від себе постійних читачів.
2. Простота змісту.
Швидкість прийняття рішення підписниками, чи реагувати на пост чи ні, залежить від простоти сприйняття інформації.
Якщо ви хочете донести характеристики товару чи продукції, намагайтесь підібрати фото з мінімальною кількістю лишніх деталей і вузькою кольоровою гамою.
3. Послідовність.
Якщо ви використовуєте в пості кілька фото, то спробуйте вибудувати певну послідовність або сценарій для перегляду зображень: "було" - "зараз" - "можливо буде!?". В таких випадках часто використовують комікси або віртуальні персонажі.
4. Асоціативні фото.
Виходьте за межі стандартів. Шукайте цікаві візуальні асоціації для ваших тематичних постів. Покажіть візуальний ефект від використання пропонованих товарів чи послуг компанії.
Наприклад, якщо ви рекламуєте овочерізку, доцільно використати фото гарного блюда з салатом пропагуючи разом з тим здорове харчування і функціональні можливості пристрою, ніж суху картинку з зображенням комбайна. Його дизайнерські риси будуть менше цікавити справжніх домогосподарок. Якщо ж ви рекламуєте косметичні засоби, то фото щасливого споживача буде в самий раз.
5. Брендування постів.
Розміщуйте на свої фото логотип компанії (спільноти), адресу спільноти в мережі.
В такому випадку ви зможете спрямувати додаткових підписників на сторінку вашої спільноти через перепости інших користувачів. Також це працюватиме на подальшу впізнаваність вашої компанії чи проекту.
6. Активні посилання.
Прикріплюйте описову частину з посиланнями на веб-ресурси компанії. Щоб змусити користувача перейти за посиланням під фото, викладіть вступну частину із продовженням на веб-ресурсі.
7. Текст на фото.
Використовуйте мінімум слів. Короткі словосполучення, які можуть підкреслити зміст фото будуть набагато кориснішими, ніж цілі речення.
А як вам вдається робити цікаві фотопости? Діліться своїм досвідом у коментарях.
Комментариев нет:
Отправить комментарий