05 августа 2013

Самий популярний пост. Як його створити?

Дата публикации:
Більшість, якщо не кожен блогер, хоче щоб написані ним пости були популярні серед читачів та інших блогерів. І оскільки немає надійних способів гарантувати що інших зацікавить те, що ви пишете, наводимо декілька хитрощів які ви можете застосувати, щоб значно збільшити ваші шанси на те, що про вас заговорять і дадуть посилання на ваш пост. Написання вартого для посилання поста притаманно майже «чорній магії».

Джерело: http://www.proview.ru


Хотілося б думати що мій блог досить успішний, але незважаючи на те, що я написав безліч блогів за останні три роки, я не завжди можу твердо сказати який з моїх блогів викличе резонанс.

Останній пост, написаний мною на The Viral Garden, продовжує приносити хороший потік трафіку. Він приносить мені трафік через посилання в інших блогах, через розсилки новин і навіть через Twitter. У цього поста є кілька областей, які залучають інших читачів / блогерів, і я хочу проаналізувати цей пост по частинах, в надії що це допоможе у ваших спробах створити пост, який буде слати трафік вашому блогу. По-перше, давайте розглянемо тему посту.

Дві мої маркетингові пристрасті - це галузі музичного маркетингу та проповіді клієнтам / брендам. Я хотів написати пост який охоплює обидві ці області, тому я провів аналогії між тим, як компанії взаємодіють зі своїми споживачами та артистами спілкуються з прихильниками. Сенс у тому, що я писав про цікавлять мене темах.

Випустіть пристрасть - це ключ до написання цікавого змісту. Пристрасна творчість НАБАГАТО більш цікавіша, принаймні для мене. Наступне, що мені було потрібно - це заголовок. Врахуйте, більшість з нас миттєво переглядають заголовки, надаючи змісту блогу всього 2 секунди, щоб привернути потрібну увагу. Знаючи, що більшість людей приваблюють назви постів, які починаються з питання «Як» варто створювати назви постів з слів "як зробити...", "як створити..." і т.п.


Забігаючи наперед зауважу, закінчивши написання поста, я дав посилання на нього в Twitter, і Кріс Броган, один з найпопулярніших користувачів Twitter, негайно прокоментував, що йому подобається назва. Це безсумнівно надихнуло друзів Кріса (а у нього їх більш 3000 в Twitter) побачити мій пост на власні очі. (посилання на згадуваний пост)

Наступний момент, знайдений мною для поліпшення посту - приводьте яскраві приклади. У своєму пості про те, як компанії можуть вести бізнес як рок-зірки, я відзначив як компанії створюють своїх фанатів. Я написав про те, як робітники Harley Davidson їздять з клієнтами, і це є частиною їхньої культури. Про те як Threadless дозволяє спільноті своїх споживачів створювати продукт, і як вони вдячні за це. Навіть про те, як Maker's Mark зібрав своїх шанувальників в успішній програмі Brand Ambassador, яка допомагає найбільш пристрасним шанувальникам стати співвласниками бренду. Тепер у нас є хороший заголовок, і написаний нами пост охоплює цікаві для нас теми з цікавими прикладами для пояснення наших ідей.

Це все? Насправді ні, у нас залишився не розглянутим ще один аспект, і можливо найважливіший. Нам потрібні ілюстрації до нашого посту. І не прості, а найкращі, зубодробильні картинки прив'язані до теми посту і його змісту. Нам потрібен Flickr. Для свого поста я вибрав кілька картинок з Flickr's Attribution Licensed Photos section. Фотографії Flickr - це обов'язкова умова для вашого поста, і я використовую їх так часто, наскільки це можливо. У Скеллі є відмінний урок, як правильно їх використовувати. Шалено гарний знімок зверху - Харлей на трасі, одна з використаних мною фотографій, отримана з Flickr від користувача з ніком DanielVDM. Я також використав знімки членів The Donnas, які веселяться на концерті, знімок ентузіаста Apple очікує розпродажу iPhone, і навіть відео YouTube про створення маркетингової кампанії для The Dark Knight. Всі ці фото і привертають увагу і підкріплюють наведені мною приклади і докази.


Отже, скільки трафіку цей пост приніс моєму блогу? Важко сказати, тому що насправді я не рахував. Але скажу, що на відміну від деяких інших, які принесли кілька посилань відразу після публікації, цей продовжує залучати аудиторію до мого блогу. Не далі як вчора, я помітив раптовий стрибок трафіку з цього поста.

Я відзначив майже стовідсотковий стрибок, і він виник завдяки цьому посту. Також зазначу коментарі до посту, деякі відзначають, що знайшли пост за посиланням в Twitter, інші пишуть що знайшли посилання в розсилках MarketingProfs (Це посилання приносить близько 250 відвідувачів щодня). Таким чином мій пост продовжує набирати не тільки посилання з блогу, але також і з електронної пошти і навіть з інших соціальних сайтів.

На завершення остання хитрість. Цей пост був написаний в грудні, але після того, як протягом кількох тижнів люди продовжували давати посилання на нього, я вирішив розмістити його на бічній панелі мого блогу в спеціальному розділі «Best of the Garden» разом з іншими улюбленими постами. Це ще більше збільшило його переглядаємість.

Це був один з прикладів як створити пост, який буде залучати трафіки з посиланнями до вашого блогу. Сподіваюся це буде корисним для вас у спробах створити контент, гідний щоб ним поділитися. Дізналися що-небудь нове з цього поста?



Комментировать ВКонтакте


Комментариев нет:

Популярное за последний месяц: