07 июня 2012

Соціальні мережі – привабливий інструмент для маркетологів

Дата публикации:
Роль власного сайту в розвитку бізнесу важко переоцінити. Ефективно діючий ресурс позитивно впливає на рівень продажів компанії, зміцнює її позиції серед конкурентів. А тому роль інтернет-маркетингу надзвичайно велика: від того, наскільки правильно підібрані його методи, буде залежати успішність бізнесу.

Головна мета маркетолога, котрий працює в рамках пошукового інтернет-маркетингу, – залучити на сайт якомога більше трафіку, тобто збільшити кількість відвідувачів. Як відомо, з технічного погляду досягнути цього можна за допомогою SEO (від англ. «Search Engine Optimization» – оптимізація сайту в пошукових системах), включно з перелінковкою. Проте використання одного лише пошукового маркетингу не може дати максимального ефекту просування. Дієвим засобом сьогодні є також соціальні мережі як особливий інструмент маркетингу.

Соціальна мережа – це структура, що базується на соціальних зв’язках та взаємних інтересах окремих індивідів та організацій в цілому. З погляду інтернет-сервісу соцмережа може розглядатися як платформа, на базі якої люди обмінюються інформаційними повідомленнями, поширюючи їх таким чином в Інтернеті загалом. Завдання такого ресурсу полягає в забезпеченні користувачів усіма можливим засобами взаємодії одне з одним – відео, чатами, зображеннями, музикою, блогами тощо.

За кілька останніх років соціальні мережі стали найпопулярнішими ресурсами в Інтернеті: сьогодні Facebook, Twitter і Linkedin у США й Західній Європі, а Вконтакте й Однокласники в країнах СНД – це сайти з мільйонами активних користувачів. Ці ресурси відвідують 75% українських користувачів Інтернету.

Соціальні мережі є справді ефективною платформою для поширення маркетингових повідомлень до кінцевого споживача. Крім того, це також гарний інструмент для отримання інформації про «чорний ящик» покупця.

Створення сторінки компанії в соціальних мережах, фактично, знімає проблему залучення трафіку та створення контенту (наповнення сайту інформацією). Це робитимуть самі користувачі. Запускаючи механізми вірусного маркетингу, вони збільшуватимуть не лише трафік, але й кількість зовнішніх посилань на ресурс, що забезпечить його високий рейтинг у пошукових системах.

Маркетинг у соціальних мережах має багато методів. Найкраще з них працюють такі:
  • створення спільнот бренду (представництв компанії в соціальних медіа) – для ефективної взаємодії з лояльною аудиторією. Це дає змогу швидко поширювати інформацію, запрошувати споживачів на спеціальні заходи компанії, анонсувати вихід нових продуктів, проводити дослідження цільової аудиторії, виявляти потреби споживачів та ін.;
  • робота із блогсферою - найефективнішими інструментами є корпоративний блогінг, twitter-маркетинг та робота із «лідерами думок» (популярними блогерами).
  • репутаційний менеджмент – комплекс заходів із формування репутації, підтримки та захисту лояльності аудиторії до бренду.
  • персональний брендинг – паралельно з підтримкою корпоративного блогу потрібно вести й просувати блоги найкращих працівників компанії, тобто робити з них бренд-спеціалістів;
  • Social Media Optimization (SMO) – це оптимізація власного ресурсу (форуму, блогу, сайта) під параметри соціальних мереж. Це комплекс технічних заходів, спрямованих на таке конструювання і моделювання контенту сайта, щоб його було максимально просто використовувати в мережевих співтовариствах.
  • нестандартне SMM-просування – це ті види робіт, які не включають створення соціальних спільнот. Йдеться про медійний та інтерактивний елемент соціальних мереж, що приносить надзвичайно хороший маркетинговий ефект і як результат – прибуток для фірми.
Найпоширенішими помилками просування в соціальних мережах є:
  • невідповідність повідомлення тематиці самої спільноти;
  • «настирливий» піар корпоративного сайту;
  • нецікавий чи неактуальний контент;
  • неправильний вибір цільової аудиторії.

Ці помилки можуть суттєво повпливати на ефективність маркетингової кампанії та призвести до марного витрачання маркетингового бюджету.

Он-лайн маркетинг за допомогою соціальних мереж поширюється дуже швидкими темпами. Він спонукає людей брати участь у різних значущих саме для них обговореннях, залишати у відкритому доступі персональні дані, що дозволяє краще вивчати потреби споживачів та підлаштувати під них маркетингову стратегію. Тому соціальні мережі неодмінно розглядають сьогодні як дуже потужний та дуже особливий маркетинговий засіб входження компанії на новий ринок або закріплення позицій на уже існуючому.

Комментировать ВКонтакте


Комментариев нет:

Популярное за последний месяц: