02 апреля 2013

Цікавий пост у соціальній мережі: що приваблює користувачів?

Дата публикации:
Ні для кого не секрет, що більшості брендів і компаній, у яких є бізнес-сторінка в одній або кількох соціальних мережах, не вдається створювати цікаві пости. До такого висновку приходять не тільки завсідники соцмереж, але і великі дослідницькі компанії, які не лінуються аналізувати мільйони сторінок і постів. Однак така масштабна робота дозволяє виявити помилки і потім виправити їх, щоб просування сайтів і товарів в соціальних медіа було більш успішним. Залишається тільки використовувати ці дані для того, щоб шанси отримати максимум Лайків підвищилися в кілька разів.


Не соромтеся просити і закликати!

Щоб підвищити популярність поста в соціальній мережі, всього лише і треба попросити користувачів лайкнути. Такі пости набирають голосів "Мені подобається" на 240% більше, ніж звичайні пости. Звичайно, при цьому необхідно створювати різноманітні пости: і інформаційні, і які просто містять цікаві фотографії. При цьому постійні прохання скоріше будуть недоречні. Це означає, що потрібно просити лайкати тільки найважливіші з них для просування сайту і бізнесу. На 70% отримують більше коментарів ті пости, в яких є прохання про вчинення якої-небудь конкретної дії або питання. Такі прийоми дозволяють урізноманітнити роботу з користувачами і активізувати їх.

Про питання, прості і складні

Коротким вважається питання, яке уміщається в 144 символи. Такі питання коментуються на 129% частіше, ніж питання, що є набагато довшими. Пов'язано це, швидше за все, з тим, що такий пост прочитується і розуміється набагато швидше, ніж довший. Користувач отримує можливість швидше прийняти рішення, реагувати на нього чи ні.

При цьому необхідно дотримуватися головного правила: задавати тільки одне питання в одному пості. Кілька питань скорочують кількість коментарів на 38% у порівнянні з постами, в яких задане тільки одне питання.

Не варто створювати пости, в яких дається посилання і після нього задається питання. Коли потрібно перейти на інший сайт, щоб відповісти на поставлене в соціальній мережі запитання, користувачі приходять у здивування. У результаті пост отримує менше Лайків на 60%. Якщо необхідно залишити посилання, то спочатку потрібно поставити запитання, а вже слідом розмістити посилання, яке повинно відкритися в новому вікні.

Привітна простота

Чим більше ви будете спрощувати дії користувачів, тим більший відгук отримаєте. Найвищим показником володіють такі пости, в яких користувачі повинні доповнити вислів. Вони набирають коментарів на 380% більше, ніж у публікаціях з відкритими питаннями.

Краще звичайних питань сприймаються пости з пропозицією вибрати якийсь один із двох запропонованих варіантів. Такі пости отримують коментарів більше на 19%, ніж прості пости.
При цьому не потрібно прямо писати "Завершіть речення або фразу: Я люблю ..." Краще залишити тільки ту частину, яка йде після двокрапки. Тоді коментарів буде на 22% більше.

Неформальне спілкування

Сухий і офіційний тон для постів у соціальних мережах не підходить. Краще читаються тексти, які написані розмовною мовою, жваво й захоплююче. Адже користувачі соціальних мереж приходять спілкуватися зі звичайними людьми.

Тому довжина повідомлення не має значення. Головне, щоб пост був написаний цікаво і просто. Тоді зацікавленість користувачів підвищиться.

Ще одним прийомом підвищення числа коментарів і Лайків є закріплення поста в самому верху стрічки. Точного підтвердження цього факту поки немає, проте саме до такого висновку приходять всі фахівці.

Максимум уваги до цікавих картинок

Про те, що картинки, фотографії і зображення в постах залучають максимальне число розшарювання, коментарів і лайків, навіть не потрібно багато говорити. Однак такі картинки мають бути цікавими, тоді вони стануть одним з кращих способів залучення уваги до сторінки компанії в соціальній мережі.


В інтернеті практично щодня з'являються поради і рекомендації про те, як правильно писати пости в соціальних мережах і про що писати. Але довіряти сліпо подібним порадам не варто. Все треба перевіряти, щоб точно знати, які типи постів найбільше приваблюють цільову аудиторію. Тільки аналіз і досвід зроблять сторінку в соціальних мережах ефективним інструментом просування.

За матеріалами АйТи-Стандарт

Комментировать ВКонтакте


Комментариев нет:

Популярное за последний месяц: