Як тільки Ви створите власну групу в контакті – відразу з’явиться необхідність у наповненні її людьми або іншими словами – в її розкрутці. Для того щоб користувачі отримали можливість дізнатися про групу і захотіти до неї приєднатися, існує кілька способів і стратегій просування.
Дана стаття присвячена тому, як правильно розкручувати групу в контакті, які способи розкрутки існують, як вивести свою групу в ТОП пошуку і як при цьому не потрапити в бан.
У власників груп в контакті є кілька варіантів просування своїх спільнот. Залежно від напрямку діяльності групи (соціальна чи комерційна) ці способи можна використовувати в різних комбінаціях і з різною інтенсивністю.
Розсилка запрошень про вступ до групи
Це самий популярний, легкий і менш витратний спосіб розкрутки групи, який полягає у відправці заявок незнайомим користувачам. За правилами сайту В Контакте кожен користувач може щодня відправляти не більше 40 запрошень. Тому, якщо Ви збираєтеся розкручувати свою групу саме цим способом – радимо заздалегідь створити кілька фейковий акаунтів в контакті. Крім того, запрошувати краще тих користувачів, які знаходяться он-лайн в момент розкрутки, щоб уникнути порожньої витрати заявок на «рідкісних» користувачів.
Плюси:
Контекстна реклама в контакті
Цей спосіб має на увазі під собою рекламування Вашої групи на сторінках цільової аудиторії. Створити рекламне оголошення можна, натиснувши на кнопку Реклама в футері сайту.
Плюси:
Оптимізація групи під пошук в контакті
Цей спосіб є одним з найбільш сучасних, ефективних і безпечних способів розкрутки групи в контакті. Він спрямований на те, що б забезпечити користувачеві швидке знаходження групи при введенні певних слів у пошуку. При цьому можна задіяти не тільки пошук по групах, а й по аудіозаписів, відео, тем і т.д.
Оптимізація групи полягає у впровадженні популярних ключових слів в назву та опис групи, назви аудіозаписів, підписи до відео і інше.
Плюси:
Залучення відвідувачів з сторонніх ресурсів
Принцип дії такий же, як і при розкручуванні сайтів. Ви просто розміщуєте посилання на свою групу на різних тематичних ресурсах і отримуєте переходи.
Плюси:
Використання програм і скриптів для розкрутки групи в контакті (не рекомендовано)
Заощадити час і сили Вам допоможуть наступні програми для розкрутки групи в контакті:
VKInviter і ArxVkontakteGroup - програми, автоматично розсилають запрошення до групи користувачам в контакті;
AutoRegVK – програма, яка допоможе швидко зареєструвати велика кількість фейковий акаунтів в контакті для розсилки запрошень у групи;
UserToUtil1 - корисна програма для адміністраторів групи, що дозволяє очищати з id-бази тих користувачів, які проігнорували вже надіслане запрошення. Допомагає уникнути бану з боку адміністрації у контакті.
Який би спосіб розкрутки своєї групи Ви не вибрали – для підтримки активності і кількості учасників групи, а також постійного знаходження групи на перших позиціях в ТОПі пошуку необхідно постійно оновлювати інформацію, писати новини, додавати альбоми, аудіо та відеозаписи, відкривати нові обговорення і видаляти спам . Ніхто не буде вступати в покинуті та заспамлені групи.
Рекомендуємо також переглянути публікації на цю тему:
Джерело: http://vkprog.org.ua/rozkrutka-i-prosuvannya-hrup-vkontakti.html
Дана стаття присвячена тому, як правильно розкручувати групу в контакті, які способи розкрутки існують, як вивести свою групу в ТОП пошуку і як при цьому не потрапити в бан.
У власників груп в контакті є кілька варіантів просування своїх спільнот. Залежно від напрямку діяльності групи (соціальна чи комерційна) ці способи можна використовувати в різних комбінаціях і з різною інтенсивністю.
Розсилка запрошень про вступ до групи
Це самий популярний, легкий і менш витратний спосіб розкрутки групи, який полягає у відправці заявок незнайомим користувачам. За правилами сайту В Контакте кожен користувач може щодня відправляти не більше 40 запрошень. Тому, якщо Ви збираєтеся розкручувати свою групу саме цим способом – радимо заздалегідь створити кілька фейковий акаунтів в контакті. Крім того, запрошувати краще тих користувачів, які знаходяться он-лайн в момент розкрутки, щоб уникнути порожньої витрати заявок на «рідкісних» користувачів.
Плюси:
- простота і доступність;
- не потребує грошових витрат;
- даний спосіб може бути реалізований і простими учасниками групи, якщо правильно організувати акцію з призами за найбільшу кількість запрошених друзів;
- відсутність загрози бана.
- вимагає багато часу.
Контекстна реклама в контакті
Цей спосіб має на увазі під собою рекламування Вашої групи на сторінках цільової аудиторії. Створити рекламне оголошення можна, натиснувши на кнопку Реклама в футері сайту.
Плюси:
- оплата тільки за унікальні переходи;
- широкі можливості вибору цільової аудиторії;
- висока ефективність і малий відсоток наявності неактивних користувачів в групі.
- вартість 1 кліка складає 0,8-1 грн;
- немає гарантії того, що після переходу користувач зареєструється або залишиться в групі.
Оптимізація групи під пошук в контакті
Цей спосіб є одним з найбільш сучасних, ефективних і безпечних способів розкрутки групи в контакті. Він спрямований на те, що б забезпечити користувачеві швидке знаходження групи при введенні певних слів у пошуку. При цьому можна задіяти не тільки пошук по групах, а й по аудіозаписів, відео, тем і т.д.
Оптимізація групи полягає у впровадженні популярних ключових слів в назву та опис групи, назви аудіозаписів, підписи до відео і інше.
Плюси:
- висока ефективність отримання активних учасників, адже Ви не нав’язуєте користувачам свою групу, а лише допомагаєте їм отримати те, що вони шукали;
- при правильному використанні ключовиків – практично повна відсутність загрози бана групи;
- відсутність грошових витрат;
- стабільність.
- не дуже великий відсоток переходів.
- трудомісткість
Залучення відвідувачів з сторонніх ресурсів
Принцип дії такий же, як і при розкручуванні сайтів. Ви просто розміщуєте посилання на свою групу на різних тематичних ресурсах і отримуєте переходи.
Плюси:
- переходити будуть тільки зацікавлені користувачі;
- відсутність можливості бана з боку сайту В Контакті.
- не зареєстровані в контакті користувачі не стануть учасниками Вашої групи;
- великі витрати часу.
Взаємне співробітництво з тематичними групами в контакті
Цей метод здійснюється шляхом розміщення посилання на свою групу в графі «Друзі» інших груп. При цьому група-партнер повинна бути тематичною та потребують зворотнього посилання в друзях Вашої групи.
Також існує варіант одностороннього розміщення посилання на Вашу групу, але це напевно зажадає оплати з Вашого боку.
Плюси:
Конкурси та оголошення через профілі
Цей метод розкручування групи в контакті – найдієвіший, у нього дуже великий ККД. Суть в тому, що ви оголошуєте якийсь конкурс чи анонс заходу через людину, у якого друзях 500 і більше чоловік. Усі друзі бачать це оголошення у новинах і дуже багато хто переходить по посиланню. Лояльність таких відвідувачів набагато вище і кількість вступили набагато більше так як вони переходять за посиланням одного.
Плюси:
Цей метод здійснюється шляхом розміщення посилання на свою групу в графі «Друзі» інших груп. При цьому група-партнер повинна бути тематичною та потребують зворотнього посилання в друзях Вашої групи.
Також існує варіант одностороннього розміщення посилання на Вашу групу, але це напевно зажадає оплати з Вашого боку.
Плюси:
- схожість активної аудиторії груп забезпечить Вам ефективні переходи;
- мінімум затрат при взаємну співпрацю.
- загроза витоку своїх користувачів по зворотній посиланням.
Конкурси та оголошення через профілі
Цей метод розкручування групи в контакті – найдієвіший, у нього дуже великий ККД. Суть в тому, що ви оголошуєте якийсь конкурс чи анонс заходу через людину, у якого друзях 500 і більше чоловік. Усі друзі бачать це оголошення у новинах і дуже багато хто переходить по посиланню. Лояльність таких відвідувачів набагато вище і кількість вступили набагато більше так як вони переходять за посиланням одного.
Плюси:
- великий ККД
- немає
Використання програм і скриптів для розкрутки групи в контакті (не рекомендовано)
Заощадити час і сили Вам допоможуть наступні програми для розкрутки групи в контакті:
VKInviter і ArxVkontakteGroup - програми, автоматично розсилають запрошення до групи користувачам в контакті;
AutoRegVK – програма, яка допоможе швидко зареєструвати велика кількість фейковий акаунтів в контакті для розсилки запрошень у групи;
UserToUtil1 - корисна програма для адміністраторів групи, що дозволяє очищати з id-бази тих користувачів, які проігнорували вже надіслане запрошення. Допомагає уникнути бану з боку адміністрації у контакті.
Який би спосіб розкрутки своєї групи Ви не вибрали – для підтримки активності і кількості учасників групи, а також постійного знаходження групи на перших позиціях в ТОПі пошуку необхідно постійно оновлювати інформацію, писати новини, додавати альбоми, аудіо та відеозаписи, відкривати нові обговорення і видаляти спам . Ніхто не буде вступати в покинуті та заспамлені групи.
Рекомендуємо також переглянути публікації на цю тему:
- Як розкрутити свою сторінку (групу) ВКонтакте безкоштовно
- Безкоштовні програми для розкрутки (просування) групи або паблік Вконтакте
- Коли краще публікувати пости в соціальних мережах
- "ВТопе" - безкоштовна програма для розкрутки груп ВКонтакті
Джерело: http://vkprog.org.ua/rozkrutka-i-prosuvannya-hrup-vkontakti.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий