07 июня 2012

Методи розкрутки групи ВКонтакте

Дата публикации:
Як тільки Ви створите власну групу в контакті – відразу з’явиться необхідність у наповненні її людьми або іншими словами – в її розкрутці. Для того щоб користувачі отримали можливість дізнатися про групу і захотіти до неї приєднатися, існує кілька способів і стратегій просування.

Дана стаття присвячена тому, як правильно розкручувати групу в контакті, які способи розкрутки існують, як вивести свою групу в ТОП пошуку і як при цьому не потрапити в бан.

У власників груп в контакті є кілька варіантів просування своїх спільнот. Залежно від напрямку діяльності групи (соціальна чи комерційна) ці способи можна використовувати в різних комбінаціях і з різною інтенсивністю.

Розсилка запрошень про вступ до групи

Це самий популярний, легкий і менш витратний спосіб розкрутки групи, який полягає у відправці заявок незнайомим користувачам. За правилами сайту В Контакте кожен користувач може щодня відправляти не більше 40 запрошень. Тому, якщо Ви збираєтеся розкручувати свою групу саме цим способом – радимо заздалегідь створити кілька фейковий акаунтів в контакті. Крім того, запрошувати краще тих користувачів, які знаходяться он-лайн в момент розкрутки, щоб уникнути порожньої витрати заявок на «рідкісних» користувачів.

Плюси:
  • простота і доступність;
  • не потребує грошових витрат;
  • даний спосіб може бути реалізований і простими учасниками групи, якщо правильно організувати акцію з призами за найбільшу кількість запрошених друзів;
  • відсутність загрози бана.
Мінуси:
  • вимагає багато часу.

Контекстна реклама в контакті

Цей спосіб має на увазі під собою рекламування Вашої групи на сторінках цільової аудиторії. Створити рекламне оголошення можна, натиснувши на кнопку Реклама в футері сайту.


Плюси:
  • оплата тільки за унікальні переходи;
  • широкі можливості вибору цільової аудиторії;
  • висока ефективність і малий відсоток наявності неактивних користувачів в групі.
Мінуси:
  • вартість 1 кліка складає 0,8-1 грн;
  • немає гарантії того, що після переходу користувач зареєструється або залишиться в групі.

Оптимізація групи під пошук в контакті

Цей спосіб є одним з найбільш сучасних, ефективних і безпечних способів розкрутки групи в контакті. Він спрямований на те, що б забезпечити користувачеві швидке знаходження групи при введенні певних слів у пошуку. При цьому можна задіяти не тільки пошук по групах, а й по аудіозаписів, відео, тем і т.д.
Оптимізація групи полягає у впровадженні популярних ключових слів в назву та опис групи, назви аудіозаписів, підписи до відео і інше.

Плюси:
  • висока ефективність отримання активних учасників, адже Ви не нав’язуєте користувачам свою групу, а лише допомагаєте їм отримати те, що вони шукали;
  • при правильному використанні ключовиків – практично повна відсутність загрози бана групи;
  • відсутність грошових витрат;
  • стабільність.
Мінуси:
  • не дуже великий відсоток переходів.
  • трудомісткість

Залучення відвідувачів з сторонніх ресурсів

Принцип дії такий же, як і при розкручуванні сайтів. Ви просто розміщуєте посилання на свою групу на різних тематичних ресурсах і отримуєте переходи.

Плюси:
  • переходити будуть тільки зацікавлені користувачі;
  • відсутність можливості бана з боку сайту В Контакті.
Мінуси:
  • не зареєстровані в контакті користувачі не стануть учасниками Вашої групи;
  • великі витрати часу.


Взаємне співробітництво з тематичними групами в контакті

Цей метод здійснюється шляхом розміщення посилання на свою групу в графі «Друзі» інших груп. При цьому група-партнер повинна бути тематичною та потребують зворотнього посилання в друзях Вашої групи.
Також існує варіант одностороннього розміщення посилання на Вашу групу, але це напевно зажадає оплати з Вашого боку.

Плюси:
  • схожість активної аудиторії груп забезпечить Вам ефективні переходи;
  • мінімум затрат при взаємну співпрацю.
Мінуси:
  • загроза витоку своїх користувачів по зворотній посиланням.


Конкурси та оголошення через профілі

Цей метод розкручування групи в контакті – найдієвіший, у нього дуже великий ККД. Суть в тому, що ви оголошуєте якийсь конкурс чи анонс заходу через людину, у якого друзях 500 і більше чоловік. Усі друзі бачать це оголошення у новинах і дуже багато хто переходить по посиланню. Лояльність таких відвідувачів набагато вище і кількість вступили набагато більше так як вони переходять за посиланням одного.

Плюси:
  • великий ККД
Мінуси:
  • немає

Використання програм і скриптів для розкрутки групи в контакті (не рекомендовано)

Заощадити час і сили Вам допоможуть наступні програми для розкрутки групи в контакті:
VKInviter і ArxVkontakteGroup - програми, автоматично розсилають запрошення до групи користувачам в контакті;
AutoRegVK – програма, яка допоможе швидко зареєструвати велика кількість фейковий акаунтів в контакті для розсилки запрошень у групи;
UserToUtil1 - корисна програма для адміністраторів групи, що дозволяє очищати з id-бази тих користувачів, які проігнорували вже надіслане запрошення. Допомагає уникнути бану з боку адміністрації у контакті.

Який би спосіб розкрутки своєї групи Ви не вибрали – для підтримки активності і кількості учасників групи, а також постійного знаходження групи на перших позиціях в ТОПі пошуку необхідно постійно оновлювати інформацію, писати новини, додавати альбоми, аудіо та відеозаписи, відкривати нові обговорення і видаляти спам . Ніхто не буде вступати в покинуті та заспамлені групи.

Рекомендуємо також переглянути публікації на цю тему:

Джерело: http://vkprog.org.ua/rozkrutka-i-prosuvannya-hrup-vkontakti.html

Комментировать ВКонтакте


Комментариев нет:

Популярное за последний месяц: