04 октября 2013

Розкрутка сторінки пабліку Вконтакте. Великий Manual

Дата публикации:
Своєрідну "мега-інструкцію" по розкрутці сторінки пабліку чи групи вконтакті ми плануємо опублікувати в даній статті, виходячи з власного досвіду та досліджень публікацій вконтакті, а також з вашою допомогою, любі читачі блогу addGroup.


Такий великий пост ми ще ніразу не публікували. Що ж, далі мега-публікація, яка щоразу буде оновлюватись з появою нових ідей і роздумів та ваших пропозицій щодо вивчення даної теми...

Протягом кількох місяців існування проекту addGroup, ми займались вивченням пабліку Вконтакте, а також експериментували й самі.

Зараз настав час, коли варто поділитися з вами досвідом і напрацюваннями, що з'явилися у нас за ці місяці роботи, ми розповімо про помилки та прорахунки, а також про успіхи, які були за цей час. Це буде повноцінний мануал, який торкнеться всіх етапів створення паблік. Отриманий досвід та знання спробуємо разом з вами реалізувати, створивши новий унікальний паблік.


Ось перелік тем, яких ми будемо торкатись у даній публікації:

1. Паблік або група?
2. Тематика спільноти та контент, психологія аудиторії. Коли починати рекламу?
3. Способи отримання підписників в паблік платні і безкоштовні, яка ефективність.
4. Реклама в паблік, на що дивитися при виборі рекламного майданчика. Багато дрібних спільнот або одне велике?
5. Як правильно скласти рекламний пост? Які бувають рекламні пости? Основні моменти, і не всім помітні дрібниці.
6. Як спілкуватися з адмінами пабліку, як підвищити ефективність реклами і перестрахуватися?
7. День запуску реклами, про що варто подбати?
8. Таргетована реклама Вконтакте, коли варто її використовувати?
9. Взаємообмін, коли має сенс його починати?
10. Монетизація паблік.
11. Як вдало придбати паблік?
12. Як проводити аналіз ефективності публікацій у пабліку?

Якщо у вас виникнуть ще питання, які варто вивчити і розглянути тут, то допишіть нижче у коментарях.


1. Паблік або група (спільнота)?

Паблік - публічна сторінка Вконтакте, головна мета якої донести інформацію до максимального числа людей і як можна швидше. Підходить для розважальної та інформаційної, а також пізнавальної тематик і компаніям, які хочуть швидко розповісти про новинки, акції, нові продукти. Якщо хочете заробити, створюйте паблік.
Переваги:
- легше розкручувати;
- великий попит на рекламу;
- відображається в блоці «Цікаві сторінки» на сторінці передплатника.

Недоліки:
- немає можливості створювати меню, але можна створювати сторінки і закріплювати їх вгорі замість опису;
- складніше створювати ком'юніті, люди менш активні в паблік, особливо на перших порах, - хоча це залежить від тематики.

У групи головна мета створити ком'юніті, більше підходить для магазинів, окремих продуктів та малого бізнесу, щоб дати більш повну інформацію, а головне - отримати зворотній зв'язок.
Переваги:
- велика активність аудиторії;
- можливість створити меню;
- обговорення на видному місці;
- wiki-розмітка;
- групу можна зробити закритою.

Недоліки:
- складно розкрутити;
- в групах рідше купують рекламу.


P.S.: Продовження буде...


Комментировать ВКонтакте


Комментариев нет:

Популярное за последний месяц: