Творчий ступор. Хто з ним не знайомий! Здається, що всі теми вже вичерпані, про все написано. А за планом у вас сьогодні - завтра нова стаття (правильно, планування - одна з складових успіху).
Про що писати в блозі?
Зрозуміло, що на зміст блогу (по суті - особистого щоденника) відкладається відбиток особистості автора. Але не може блогер весь час писати про себе коханого. Тоді про що писати в блог, щоб читачам було з вами цікаво?
Правило 30-ти відсотків
Фахівці рекомендують про все писати «в міру».
30% статей має бути на тему блогу: інформаційні статті, глибока проробка статей інших фахівців, можливо, тексти енциклопедичного типу або з елементами навчання, але цікаві вашій цільовій аудиторії.
30% - публікацій про свій досвід в якій-небудь сфері, свою точку зору на якісь питання, експерименти з сервісами. Наприклад, ви встановлюєте плагін або тестуєте роботу якогось сервісу. Робіть скріншоти своєї роботи. Потім доповніть ці матеріали своїми коментарями - це і буде матеріал для вашої нової статті. Або взяли інтерв'ю у цікавої людини - напишіть свою думку. А це - знову нова стаття.
Відмінно працює обговорення суперечливих тем. Люди будуть сперечатися, збирати групи однодумців, а це ретвіти поста, нові відвідувачі і зворотні посилання.
Ще одна третина (30%) - це новини по вашій темі, добірки цікавих статей з інших блогів, огляди по новим продуктам, сервісам. Для сеошників, наприклад, тема новин невичерпна. Пошукові системи постійно змінюють свої алгоритми. Що вчора працювало, сьогодні вже не актуально. Писати можна нескінченно.
10% - гумор. Деякі блогери цю пораду сприймають буквально, і кожен свій пост завершують анекдотом або смішним відео.
Винаходите велосипед?
Не треба щоразу винаходити, вибираючи, про що писати в блог. Існує відмінний сервіс для підказок - Вордстат Яндекса (http://wordstat.yandex.ru/). Введіть туди запит по вашій темі. Ви побачите, які проблеми насправді цікавлять користувачів. Просто детально дайте відповідь на одне із запитів (не надто високочастотний). І ви отримаєте на сторінку зі статтею саме цільових відвідувачів, які вже шукають дану інформацію.
А якщо попередньо було складено семантичне ядро сайту (сто-двісті запитів), ваше завдання значно полегшується, ідей для постів буде на рік вперед. Кожен ключ може стати темою для поста, що забезпечить вам просування в пошукових системах.
Якщо ж семантичного ядра нема - просто витратьте деякий час і напишіть список з 50-10 тем, які можуть бути цікаві вам і вашим читачам.
Будьте в тренді
Тема для поста може прийти в голову при читанні матеріалів розсилок з вашої електронної пошти. Тому підпишіться на цікаві блоги, вступайте в тематичні групи соціальних мереж. Шукайте ідеї в спілкуванні на форумах, участь у вебінарах.
Від вебінарів, до речі, користь подвійна. Ви отримуєте нові знання і нові ідеї. Питання в чаті - це саме те, що хвилює людей. Їх можна брати як тему для нової статті.
Про що писати в блог - відповіді в коментарях
Часто тему для майбутньої статті можна виявити в коментарях читачів до попередніх публікацій (або на блогах партнерів/конкурентів). А якщо у вас є власна розсилка - дивіться запитання передплатників. Якісно і докладно відповідайте на них. Нехай читачі на вашому блозі знайдуть відповіді на всі свої питання.
А якщо відповіді немає - це відмінний привід дізнатися щось нове і висвітлити дане питання на своєму ресурсі.
Нарешті, можна прямо запитати читачів, про що б вони хотіли наступного разу почитати. Живе спілкування з читачами принесе вам не тільки нові ідеї для постів, але і приріст зворотних посилань, збільшить популярність блогу в очах пошуковиків.
Статті інструкції - вічний хіт
Статті-покрокові рецепти, статті-поради «Як зробити», мануали, до найдрібніших подробиць відповідають на запитання користувачів - вони завжди залишаються хітами серед текстів для блогів.
Відвідувачі обожнюють такі інструкції тому, що просто повторюють за автором - експертом всі дії, і швидко отримують реальний результат.
Ідеально, якщо текст буде доповнено скріншотами або відеоконтентом. Таким постам забезпечені ретвіти, безліч коментарів, любов пошуковиків і багато зворотних посилань, зрозуміло.
Загляньте в скарбничку ідей
Не варто покладатися тільки на натхнення і тягнути з написанням тексту до останнього дня. Не забувайте про планування.
Колекціонуйте та "складуйте ідеї". У вас повинні бути якісь заготовки, можливо, уривки текстів, матеріали, які використовувалися при написанні попередніх публікацій. Передивіться їх, ви обов'язково щось придумаєте.
Спілкуйтеся
Події блогосфери, участь у конкурсах - відмінний привід написати статтю на задану тему. Участь у конкурсах, до речі, непоганий спосіб заявити про себе, отримати відвідувачів та посилання на свій веб-ресурс. А деякі примудряються таким чином навіть заробляти, так як перший і другий призи зазвичай складають кругленьку суму.
А можливість поділитися своїми знаннями та порадами з читачами - приємна подвійно. Тому спілкуйтеся з колегами, партнерами, читачами. Знайдіть таку тему, статті на яку ви могли б писати регулярно і без проблем.
А як ви думаєте, про що ще можна писати в блозі?
Комментариев нет:
Отправить комментарий