30 сентября 2013

Як правильно проводити ефективні опитування в соціальних мережах?

Дата публикации:
Соціальні мережі просто створені для зворотного зв'язку, і опитування - це один з інструментів, який дасть читацький відгук!


Опитування - механізм вбудований. Увійшли в «ВКонтакте», тиснете в коментарях кнопочку «Прикріпити», вибираєте "Опитування" і залишається тільки ввести питання і варіанти відповідей. Технічно - ніяких проблем, а от суть - потрібно думати і вчитися на кращих кейсах.
Використовувати інструмент "опитування" можна по-різному і в залежності від бажаного маркетингового ефекту. Ми й розглянемо різні практичні методи проведення опитувань, які ви можете застосувати для своєї групи чи сторінки.


Опитування як прихована реклама.

Вам потрібно прорекламувати акцію, яка відбуватиметься у Вашому інтернет-магазині. Запитайте у своїх читачів, вони вже взяли участь в акції з розпродажу «Самого Крутого Гаджета»? Варіанти відповідей: так, вже купив і дуже задоволений; ще немає, але вже зібрався; треба ж, а я й не чув про розпродаж; ах, точно б купив за такою ціною, але вже маю, нема, я звик обходитися без всяких наворотів .

Ненав'язливо, але інформативно, чи не так?


Опитування як цінна порада.

З досвіду Ви точно знаєте, що більшість Ваших читачів нехтують можливістю отримати цінні матеріали прямо з передплатної форми, посилання на яку встановлене ​​в групі. Ви питаєте: а чи користуєтеся Ви такою можливістю? І отримуєте відповіді, що таки ні! А поруч з опитуванням ставите коротку інструкцію, як це зробити. Цінність поради вже підкреслена тим, що для Вашої аудиторії такий варіант маловідомий.


Опитування як розвага.

Соціальні мережі - популярне місце проведення часу. І порція гумору вже точно пожвавить і прикрасить Вашу стіну. В одній зі своїх груп (тема - туризм) я регулярно проводжу конкурси з картинками «Чи знаєте Ви Європу». На картинці - якийсь артефакт і питання - що б це означало? З найнеймовірнішими варіантами відповідей. Ось як на картинці. Як Ви думаєте, чому магазин названий smart (розумний, проникливий)?
Відповідь в кінці посту.

Не знаю чому, але розважальні пости змушують читачів повертатися до Вас знову і знову.


Опитування як зворотній зв'язок.

Запитайте у своїх читачів, про що вони хочуть прочитати у Вашій групі - це допоможе урізноманітнити контент. У яких групах у ВК вони ще підписані (з тематики) - це допоможе Вам знайти цільову аудиторію. За які додаткові послуги (товари) вони готові платити додаткові гроші - це дозволить краще враховувати запити Ваших клієнтів і більше заробляти. Запитуйте - і отримуйте відповіді!


Опитування як вірус, або голосуємо лайками.

Наприклад, Ви вибираєте логотип для своєї нової фірми. Розміщуємо картинки і просимо натиснути на сердечко у тієї, яка більше сподобалася. Більш ефективним цей спосіб буде для сторінки в facebook. Лайки та саме опитування транслюються в стрічки друзів і Ви отримуєте - крім зворотного зв'язку - ще й вірусний трафік у Вашу групу.


Ось лише невеликий перелік того, що Ви можете робити з опитуваннями. Думаю, що він далеко не вичерпний. Спробуйте і відкривайте нові можливості.


Як проводити складні опитування?

Вбудовані можливості соціальної мережі ВКонтакте дозволять створити найпростіші опитування. Але якщо Вам потрібно щось складніше, наприклад, Ви хочете задати відкриті питання, які проясняють позицію авторів, або питання з варіантами множинного вибору, то варто скористатися сторонніми сервісами. Наведу тільки 2 приклади - google docs і monkeyservey.com, - це довірені сервіси, посилання на які ВК розміщує без загрозливих попереджень. Тут організаторам можна досхочу пофантазувати, і в мережі можна зустріти грунтовні дослідження громадської думки з використанням цих сервісів. До речі, за заповнення анкет організатори роздають, як правило, різноманітні медяники, - і це теж додатковий спосіб заохочення активності в групі.

P.S. Якщо ви вже проводили опитування в своїх соціальних групах, нам дуже цікаво дізнатись про результати таких опитувань. Поділіться своїм досвідом в коментарях нижче.

Джерело використаного матеріалу: http://newis.biz/


Комментировать ВКонтакте


Комментариев нет:

Популярное за последний месяц: