13 августа 2013

Дещо краще, ніж Instagram

Дата публикации:
Близько тижня тому я натрапив на шалено класні фотографії так званої техніки cinemagraph. Що таке cinemagraph, запитаєте ви? Моє надійне джерело (Wikipedia) визначає його як фотографії, на яких відбувається незначний і повторний рух. Дивіться їх самі.




Я не є власником цих фото - знайшов їх в Інтернеті, але ці фотографії наштовхують мене відвідати Сіетл. А ось ще кілька фото!









Це cinemagraph концепція була фактично створена зовсім недавно в 2011 році на ідеї двох нью-йоркської фотографів, Кевін Барг і Джеймі Бек (ось їх сайт). Ви також можете проглянути повний альбом cinemagraph Джеймі на його Tumblr тут - але на жаль, ви не можете зберегти фотографії на вашому комп'ютері.

Тепер, я не знаю, як ви, але я відразу закохалася в ці фотографії, коли я їх вперше побачив. Моєю першою думкою було: як, чорт візьми, вони роблять це! Так що я шукав про це на Google (duh!) і знайшов тонни уроків. Це досить легко, але мені просто не вистачає часу, щоб зробити це, ПЛЮС я не є власником камери, моя єдина камера це камера з iPhone 4S.

Але ЗАВДЯКИ технологій (і Apple), зараз це можливо швидко виправити, щоб зробити такі класні фото. Давайте тепер використовувати Cinemagram - як просунуту версію Instagram! Візьміть коротке відео з вашого iPhone, редагуйте тут і там і БАМ! Анімоване фото готове. Результат до прикладу буде виглядати як ось це:






Це досить акуратно, чи не так? Ну добре, це не так круто, як фотографії Кевіна і Джеймі, але вони є професіоналами, і Бог знає, якою камерою вони користовуються. Так що зараз, я погоджуся з цим фотографіям створений iPhone і Cinemagram додатки. Якщо у вас є iPhone, завантажуйте цю програму зараз (бо це краще, ніж Instagram!) І знаходьте мою анкету! Нехай Cinemagramming починається!

Бувайте здорові!



Комментировать ВКонтакте


Комментариев нет:

Популярное за последний месяц: