Саме цю фразу наводить як приклад автор нашумілої книги «Соціономіка» Ерік Куельман. Він вводить в обіг ті слова і дані, які, загалом, завжди існували в сучасному суспільстві, однак говорити вголос про них було не прийнято. Тепер же «гола» правда про соцмережі, як і Інтернет-життя в цілому, публікується в «паблік» - конфіденційності більше немає.
Соціономіка - це навіть не наука, а теорія, придумана американським ринковим аналітиком. Відповідно до неї громадські настрої визначають політичний, фінансовий та макроекономічний розвиток суспільства, а не навпаки. Так, з появою соціальних мереж поняття «соціальна спільність» перестало означати такі нудні форми суспільства, як рід і плем'я. Тепер воно використовується виключно для опису незліченних онлайнових співтовариств за інтересами.
Отже, ось що відбувається з суспільством в останні кілька років після появи соціальних мереж:
1. До 2010 року близько 96% сучасного населення має доступ до соціальних мереж;
2. Соціальні мережі «перемогли» порнографію - тепер вони стали найпоширенішим дозвіллям в мережі Інтернет;
3. У США кожна восьма пара поєднувалася узами шлюбу завдяки соціальним мережам;
4. Для того, щоб досягти 50 мільйонів користувачів, радіо знадобилося 38 років, телебаченню - 13, Інтернету - 4, iPod - 3 роки, а найпопулярнішою американської соціальної мережі, щоб досягти числа в100 000 000 користувачів потрібно було менше 9 місяців!
Кількість завантажуваних додатків для iPhone досягло мільярда менше ніж за 8 місяців;
5. Якби соціальну мережу можна було назвати країною, вона була б на четвертому місці за кількістю населення, тобто десь між Сполученими штатами Америки та Індонезією;
6. Росія визнана країною з найактивнішою інтернет-аудиторією: в середньому користувачі проводять близько 6.6 годин і переглядає близько 1307 інтернет-сторінок за тиждень;
7. Департамент освіти США оприлюднив дані про те, що студенти, які навчаються онлайн, перевершують кількість студентів на стаціонарі;
8. 80% компаній шукають співробітників за допомогою соціальних мереж;
9. Найбільш активно зростаючий сегмент користувачів соціальних мереж - жінки 55-65 років;
10. Кількість фоловерів Ештона Катчера і Брітні Спірс порівнянно за чисельністю з населенням Ірландії, Норвегії або Панами;
11. Сучасне покоління вважає e-mail пережитком минулого. А в 2009 році багато американських коледжів перестали користуватися електронною поштою в якості вихідних даних, замінюючи її контактами в соцмережах;
12. У світі налічується близько 200,000,000 блогів. При цьому 54% користувачів щодня пишуть пости і викладають контент в Мережу;
13. Близько 25% пошукових результатів про найбільші бренди ведуть на користувальницький контент. 34% блогерів публікую свою думку про найбільші торгові марки;
14. 78% споживачів довіряють думці своїх онлайн-друзів більше, ніж офіційним джерелам;
15. 14% користувачів вірять рекламі, решта - пропускають її, тому тільки 18% усього рекламного контента окуповується.
Комментариев нет:
Отправить комментарий